چگونه تعداد مهمانان را حساب کنیم

یکی از بزرگترین هزینه های عروس و داماد در مراسم عروسی مواد غذایی برای پذیرش است. به همین دلیل، یک برآورد خوب از تعداد مهمانانتالار عروسی یا باغ عروسی مهم است؛ همچنین در هنگام خرید سفارش کیک مفید است. ارسال کارت RSVP و فراخوانی افرادی که پاسخ می دهند اغلب بهترین راه برای این مورد است. اما راه های دیگری برای محاسبه تعداد مهمانان عروسی وجود دارد.

مرحله اول

تعداد دعوت نامه هایی که ارسال شده را برای برآورد تعداد مهمانان به دلیل اینکه هر دعوت نامه برای دو نفر است دو برابر کن.

مرحله دوم

تعداد دعوتی ها در ۳۳ درصد ضرب کن. این عدد تعداد افرادی است که حاضر نخواهند شد.

مرحله سوم

تعداد مورد انتظار دعوتهای رد شده را از مقدار کل مهمانان دعوتی برای تخمین تعداد مهمانان قابل انتظار کم کنید.

مرحله چهارم

از این تعداد برای برآورد هزینه های بودجه عروسی مانند منو و هدایای عروسی استفاده کنید. این همچنین در هنگام انتخاب یک محل برای تعیین مقدار فضای مورد نیاز مفید خواهد بود.

نکات و هشدارها

اگر کارت “ذخیره تاریخ”، فرستاده شده و یا اگر دعوت نامه ها هشت هفته قبل از عروسی فرستاده شود، این احتمال وجود دارد که بیشتر مهمانان حضور خواهند داشت.

کارت های RSVP، و یا لیست RSVP برای دعوت را ارسال کنید. به این ترتیب، تعداد شرکت کنندگان را می توان با دقت بیشتری محاسبه کرد.

به منظور برآورد مهمانان خارج از شهر، ۹۰ درصد از اعضای خانواده و ۴۰ درصد از دوستان قدیمی انتظار می رود. میانگین حضور مهمانان برای حضور عروسی در مقصد ۵۰ درصد است.

برای پوشش اضافی مهمانانی که پاسخ نمی دهند یا نظر خود را در آخرین لحظه تغییر دادند کنار بگزارید. برای یک تخمین دقیق تر، عروس می تواند با تمام مهمانان برای پاسخ دعوت خود تماس بگیرد. مهمانهای بیشتر را در پیش بینی دعوت نکنید اگر دارای منابع مالی محدود هستید. آماده به دریافت شکست های احساسی باشید اگر دارای لیست دوم بعد از لیست اصلی دعوت کنندگان هستید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند

پانزده − 1 =