نحوه هماهنگی یک مراسم عروسی

هماهنگ کردن یک مراسم عروسی برای یک نفر کار سختی است و خدمات مجالس نوبل شما را در این امر یاری می دهد. برخی از از فشار خود را با واگذاری کارها به دوستان و اعضای خانواده در اوایل کم کنید. بسیاری از مراسم های ازدواج ماه ها برای برنامه ریزی وقت می گذارند، بنابراین هرچه زودتر ممکن است شروع به کار کنید. موضوع را به عنوان اولین کار انتخاب کنید، چون که این مسائل تصمیم گیری را ساده خواهد کرد. برای کاهش استرس، کارها را در یک زمان انجام دهید، بنابراین شما احساس ضعف نخواهید کرد.

چیزهای مورد نیاز

  • طرح
  • دیاگرام مراسم

یک طرح یا جدول زمانی نوشته شده ایجاد کنید. وظایف لازم را با توجه به میزان تکمیل را بنویسید. اولویت اول باید وظایفی باشد که نیاز به تکمیل در اسرع وقت دارد، مانند رزرو محل برگزاری باشد. حداقل اولویت های مهم باید نور و دکوراسیون باشد. آنها را می توان در تاریخ نزدیک تر به عروسی انجام داد. یک نمودار از چگونگی اجرای مراسم عروسی ایجاد کنید. کپی را به تمام اعضای عروسی و شاغل و مسئول مجلس بدهید. با نزدیک شدن به عروسی، چند بار با همه طرف ها به صورت حضوری و غیابی تمرین کنید. تمرین ویژه برای اعضای جوان عروسی، مانند حامل حلقه و گل دختر مهم است. ممکن است کودکان جوان دیگر نیازمند به زمان یادگیری قطعات خود داشته باشند.

پیشرفت آماده شدن آنها را چک کنید. اطمینان حاصل شود که تدارکات مراسم روی برنامه است. محل برگزاری به دو بررسی زمان و امکانات نیاز دارد. پیشرفت تزئین را بررسی کنید. در حالت ایده آل، دکوراسیون باید در روز قبل از این مراسم در محل باشد. در صورتی که مجاز نیست، آنها باید چند ساعت قبل از مراسم به پایان برسد. به خودتان زمان کافی را به طوری که شما در آخرین لحظه عجله نکنید بدهید.

تا اجرای مراسم برای اطمینان از درستی تمام مراحل مراقب باشید. اگر شما عروس هستید، وظیفه هماهنگی را به کسی که اعتماد دارید که در عقد و عروسی نیست بدهید. هماهنگ کننده باید برای کمک برای لباس عروس آماده برای پیاده روی پایین راهرو در دسترس باشد. هماهنگ کننده نیز مسئول موسیقی و هموار بودن است.

ایده های مراسم جالب و ساده تشریفات عروسی نوبل

برای متمایز کردن مراسم عروسی خود، سعی کنید برخی از تاب لذت بخش و ساده شما به روز اضافه شود. چهره مهمانان عروسی به جای مسئول مجلس، انجام یک بطری شن و ماسه وحدت جای شمع وحدت، ترکیب چند دسته کوچک به یک بزرگتر، یا انتخاب کردن برای یک مجله عروسی به جای دفتر مهمان. این ایده های خلاقانه مراسم کمک خواهد کرد که عروسیتان برجسته و فوق العاده شود.

رودرو شدن با مهمانان

به طور سنتی، عروس و داماد به مخاطبین در حالی که کشیش رو در روی مهمانان است قرار دارند. تغییر این سنت چیزی به یاد ماندنی و متفاوت با معکوس کردن نقش است. هنگامی که عروس و داماد هر دو به محراب هستند، آنها با مخاطب روبرو هستند در حالی که کشیش پشت خود را به مهمانان کرده است است. این اجازه می دهد تا کسانی که آمده اند شاهد این روز بزرگ باشند شاهد درخشش در چشم شما و لبخند بر روی صورتتان شوند.

شن وحدت

به جای شمع وحدت به ایجاد یک بطری شن و ماسه وحدت باشید. قبل از عروسی، عروس و داماد یک شیشه دو رنگ شن و ماسه را که دوست دارند انتخاب می کند. در طول مراسم، عروس یک رنگ از شن و ماسه در یک بطری و داماد رنگ های دیگر در یک بطری جداگانه دارد. عروس هرچه مقدار کمی از شن و ماسه خود را در ظرف ریخته، پس از آن داماد، این کار تا هر دو تمام شن خود را استفاده کرده اند ادامه پیدا می کند.

دسته های کوچک

چرا تنها یک بانوی خوشحال با گرفتن گل در پرتاب دسته گل؟ در عوض، به دنبال بسته بندی، یا دسته های کوچک، به یک دسته به اندازه ی معمولی برای دسته گل عروس باشید. سپس، هنگامی که زمان پرتاب دسته گل رسید، عروس سته گل را باز کرده چند نفر صاحب آن شوند. تعجب در چهره خانم ها هنگامی که بیش از یکی از آنها تجربه این را دارد لذت انگیز است.

مجله عروسی تشریفات مجالس عروسی نوبل

بسیاری از زوج ها از دفتر مهمان عروسی برای افراد حاضر در عروسی استفاده می کنند. برای یک جایگزین ساده به این سنت، یک مجله مهمان عروسی را در نظر بگیرید. آن را در اطراف قبل از مراسم و پس از آن جابجا کنید، هر مهمانی نام خود و یک خاطره کوچک در مورد عروس، داماد و یا هر دو بنویسد. این یادگاری آسانی از این روز بزرگ فراهم کرده و خواندن آن در آینده لذت بخش خواهد بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند

پنج × پنج =