چگونه وعده کودکان را در یک دعوت عروسی باید در نظر گرفت

با وجود اینکه بسیاری از عروسی ها فقط برای بزرگسالان است، کودکان بیشتر تمایل به آمدن دارند. خانواده های عروس و داماد ممکن است از خانواده بزرگ با تعداد زیادی کودک باشند. اگر شما کودکان را به یک عروسی دعوت کنید، باید یک منوی کودکان را در نظر بگیرید، از آنجا که ممکن است جوانان از گزینه های بزرگسالان استقبال نکنند. اطلاعات در مورد وعده های غذایی کودکان در کارت های دعوت را که برای دعوت ارسال می کنید در نظر بگیرید. این به مهمانان اجازه خواهد داد که بدانند نه تنها کودکانشان دعوت شده است بلکه شما برای این رویداد کاملا آماده اید.

تصمیم بگیرید که چه نوع غذایی برای کودکان در مراسم عروسی خود در تشریفات مجالس نوبل می خواهید. انواع گزینه های مطابق میل کودکان تا جوانان را در نظر بگیرید.

گزینه های غذا کودکان بر روی کارت پاسخ پس از گزینه های غذا بزرگسالان قرار دهید. این باید بدنبال خط RSVP که نشان دهنده تعداد حضور مهمانان باشد.

جمله بندی را ساده نگه داشته دو یا سه انتخاب غذای اصلی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، شما می توانید منوی انتخابی کودکان را اینگونه بنویسید: جوجه انگشتی، همبرگر، پیتزا.

نکات و هشدارها از نظر تشریفات عروسی نوبل

برای کسانی که نمی خواهند گزینه های غذا را بر روی کارت RSVP ارائه کنند، مشخص کنید که گزینه های غذا کودکان و بزرگسالان در مراسم عروسی ارائه خواهد شد.

به خاطر داشته باشید که نظر کودکان تغییر خواهد کرد و ممکن است آنچه که پدر و مادر شان انتخاب کرده اند را نخواهند. تدارکات شما باید از همه گزینه ها اضافی داشته باشد.

چگونه همکارانتان را به عروسی در تالار عروسی یا باغ عروسی دعوت کنید

دعوت همکاران تان به عروسی می تواند کار مشکلی باشد. همانطور که با هر نوع دیگری از مهمان بالقوه، راه های مختلفی برای نزدیک شدن به دعوت شما وجود دارد و هر کدام نکات مثبت و منفی خود را دارد. بسیاری از افراد از ایمیل و یا اینترنت برای کارهای مختلف استفاده می کنند، به طوری که از یک فرمت ارزان برای آنها است. دیگران معتقدند که فرستادن سنتی درست است. به سادگی با ارسال دعوت نامه فیزیکی به همکاران می تواند از سنتی ترین راه استفاده کند اما ممکن است لازم نباشد.

از آنها شخصا در یک مکالمه رو در رو، ترجیحا قبل یا بعد از کار بخواهید. با تمام همکاران خود صجبت کنید و اجازه دهید آنها از ازدواج شما بدانند. این یک گفتگو را ایجاد کرده و به شما از حضور آنها یک ایده خوب می دهد. این دعوت های شخصی می تواند برای تخمین تعداد افراد و برنامه ریزی موثر باشد. گرفتن تعهدات نرم می تواند موجب صرفه جویی زمان و هزینه دریافت رسمی گردد.

همکاران خود را از طریق ایمیل دعوت کنید. اگر چه نسبتا غیر شخصی است، یک ایمیل به همکاران خود می تواند یک راه سریع برای اطلاع رسانی زمان و مکان عروسیتان باشد. ایمیل همچنین به آنها اجازه رد مودبانه و بدون هر گونه احساسات ناراحت کننده را می دهد. دعوت ایمیل در عصر دیجیتال شایع است، اما می تواند برای شما اگر سنتی باشد خیلی غیر شخصی باشد. هر ایمیل را به صورت جداگانه و به صورت انبوه ارسال کنید.

دعوت نامه را به همکاران با یک روش سنتی برای دعوت دیگران به عروسی ارسال کنید. دعوت عروسی می تواند به آدرس های فیزیکی به صورت یکجا در اداره پست باشد. تمام آدرس همکارانتان را برداشته و به آدرس آنها ارسال کنید. دعوت باید شامل RSVP برای عروسی و همه اطلاعات مربوط در مورد زمان، مکان و تاریخ باشد. شامل آدرس بازگشت خود به طوری که هر دعوت نامه تحویل نشده به دست شما برسد.

دعوت نامه شخصی الکترونیکی به همکارانتان برای عروسی ارسال کنید. این دعوتنامه ها مشابه روش سنتی است اما به صورت الکترونیکی ارسال شده است. به سایت سفارشی سازی این دعوت نامه ها برید و بهترین قالب مطابق مراسمتان را انتخاب کنید. ایمیل تمام همکاران را برداشته و یک دعوت نامه و تاریخ روز مراسم را ارسال کنید. دعوت نامه ها اغلب به صورت رایگان برخط موجود هستند، پس می تواند پول دعوتنامه ها را صرفه جویی و در موارد دیگر استفاده کنید.

به تمام همکارانتان تلفن بزنید. شماره تلفن آنها را بگیرید دعوت را تلفنی انجام دهید. این ممکن است یک روش ارجح بر تعامل رو در رو در هنگامی که در محل کار واقع نیستید باشد و دعوت آسان تر همکارانتان را به شما اجازه می دهد. یک لیست ایجاد کرده و چک کنید چه کسی حضور پیدا می کند یا خیر.

نکات و هشدارها

دعوت نامه ها را به همکاران با تابلو اعلانات یا لیست مخاطبین ایمیل انجام ندهید؛ این خیلی غیر شخصی بوده و می تواند برای همکاری که نمی خواهید در عروسی شرکت کند ارسال شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند

شانزده − پانزده =